Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

vodafonewebcare
vodafonewebcare - 06-11-2014 09:00:58
Computers & Telefonie

Vodafone gebruikt misleidende tekst , mag dit zomaar?

Beste folcooo, ik begrijp dat je het liefst geen wijzigingen zou zien ten opzichte van blyk. echter, soms moeten we vernieuwen of veranderen. we begrijpen dat we hier niet iedereen blij mee maken maar soms is het simpelweg: wat moet dat moet.

een aanbieder mag zijn abonnementen of diensten eenzijdig wijzigen. waar hierbij een nadeel voor de klant ontstaat, mag die klant zijn contract met die aanbieder ontbinden. hoewel we het heel jammer zouden vinden om je als klant te verliezen, en we ons ervan bewust zijn dat dit onder sommige klanten geen populaire keuze zal zijn, zal blyk echt ophouden te bestaan. de voorwaarden van vodafone onderling zullen ook niet veranderen.

elke klant mag voor zichzelf uiteraard de keuze maken wel of niet akkoord te gaan met de overstap naar vodafone onderling. in dit geval gaat het om een prepaid-dienst, waarbij geen sprake is van een contract dus als je niet bij ons wilt blijven is nummerbehoud heel eenvoudig. we hopen uiteraard dat je blijft, maar we begrijpen het ook als je eens goed rond kijkt naar een prepaid-variant bij de concurrentie die meer past bij je wensen.