Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Cookies
Cookies - 06-11-2014 23:48:14
Auto & Vervoer

Fietskar-winkel.nl

........dit werd mij te veel, en heb de boel ingepakt en terug gestuurd met een briefje dat ik het geld terug willen hebben. kosten van tnt 14.90. voor een aangetekend pakket getekend op 24 oktober. ik ben nu bijna 2 weken verder en niks terug gekregen, en de winkel is nog steeds even slecht bereikbaar ........

het is ook niet echt een winkel. de fietsen staan in een gehuurde loods aan de vinkseweg.

op hun site lees ik dit:

retournering

wanneer uw aankoop niet bevalt heeft u 8 dagen de tijd om uw product te retourneren. u dient ons per e-mail van de reden van retour op de hoogte te brengen via info@fietskar-winkel.nl. het artikel stuurt u daarna in ongebruikte en onbeschadigde toestand, in de originele verpakking retour naar:

de fietskar-winkel
vinkseweg 10
3181 ht rozenburg zh

retourbetaling
wanneer het artikel in de originele toestand door ons retour ontvangen is, storten wij uw betaling terug op uw rekening.

belachelijk dat er om een reden gevraagd wordt. je hoeft voor retournering geen enkele reden op te geven.

er wordt ook geen enkele tijdslimiet vermeld wanneer het geld wordt terug gestort. ook dit klopt van geen meter.

probeer het eens via de mail.