Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 07-11-2014 13:52:45
Geldzaken & Recht

Strafporto postnl

Ik reageer wel heel erg laat. maar ik kreeg gisteren dus een kaart van postnl in de bus. moest dus €1,92 overmaken. op de kaart staat: wilt u het poststuk eerst bekijken. ga dan naar postnl.nl/betalen. dus braaf gedaan, naam en adres ingevuld, ook naam van de ontvanger, (gegokt), maar verder kwam ik niet. kreeg geen inzage of het om die ontvanger ging. heb contactformulier vanmorgen ingevuld en wat schetst mijn verbazing: gelijk antwoord dat post.nl een fout heeft gemaakt en dat ik hun kaart terug kan sturen met "afgeboekt in overleg met klantenservice post nl". zouden ze dan toch een ietsie pietsie meer service gaan verlenen. ik was n.l. wel van plan om te betalen, maar ja, als je niet weet aan wie ik te weinig had geplakt (had meerdere brieven), dan stopt het daar.