Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ho

Proassist

Beste marianneboelsma,

wat een verhaal.
erg knap hoe u zo beheerst en netjes reageert. u heeft volkomen gelijk dat u niet akkoord gaat met wat pro-assist van u verlangt.

pro-assist is blijkbaar erg gepikeerd dat u uw verhaal op internet geplaatst heeft.
alhoewel, misschien gebruikt men het als excuus om te volharden in hun poging om u te tillen (iets anders kan ik er echt niet van maken). een gebruikte iphone 4 16gb in bruikleen geven en vervolgens een bedrag van € 470,- vragen. het is te zot voor woorden.
dan ook nog het argument dat het hun zoveel tijd kost. men probeert u te tillen, u trapt er niet in, dat kost hun tijd en men vind blijkbaar dat de kosten van die tijd uw fout is.
zou me niet eens verbazen dat als u erin zou trappen en een nieuwe iphone opstuurt met bonnetje men het bonnetje kwijt raakt en u vervolgens nogmaals probeert te tillen.

het lastige in het verhaal is dat pro-assist uw toestel nog heeft.
als dit ook een iphone 4 16gb was zou je toch bijna geneigd zijn om tegen pro-assist te zeggen u heeft al een identiek toestel van ons en houd u dat maar. vervolgens koopt u zelf 2e hands deze iphone voor het bedrag van rond de € 150,- en bent u van het gelazer af.
in ieder geval bedankt voor het delen van uw verhaal op internet, hoop dat het mensen waarschuwt voor pro-assist.