Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma

Proassist

Beste tiger1, bedankt voor al je nuttige reacties. ik ben op de site van kifid geweest ,maar dat moet ik eerst weer antwoord hebben van proassist. zitten we daan in een impasse,dan kan ik kifid inschakelen. super bedankt trouwens ,ik had hier nog nooit van gehoord.
ik zal hieronder nog even de laatste (vrijdagmiddag laat) email van proassist en mijn antwoord hierop zetten. die peter vertelt nog steeds zijn achternaam niet.helaas staat mijn antwoord eerst en daaronder zijn email,dus je moet eerst naar beneden scrollen en dan weer naar boven voor mijn antwoord.

geachte peter zonder achternaam van klachtsupport,

bij deze wil ik u graag bedanken voor uw snelle reactie.

helaas moet ik u melden , dat mijn reactie ,zoals door u omschreven in uw email, gebaseerd is op een zaak tussen ons uit het verleden en het feit , dat u een factuur stuurt op 25 augustus 2014,waarop mijn dochter contact opneemt met proassist en vertelt dat ik in turkije verblijf tot 4 oktober.
uw bedrijf deelt mee,dat dit geen probleem is en dat ze zich niet hoeft ongerust te maken.

wat schetst mijn verbazing op 29 september stuurt u een aanmaning.

dit plus de vreselijk negatieve manier ,waarop uw bedrijf bekend staat, heeft mij doen beslissen meteen de publiciteit te zoeken. ook ik betreur dit en had graag gezien ,dat uw bedrijf alles meteen netjes had opgelost.

ik hoop u voldoende te hebben geinformeerd en zie met spanning uw antwoord tegemoet.

inmiddels verblijf ik, met vriendelijke groet,

m. van asselt-boelsma
----- original message -----
from: klachtsupport
to: 'm. van asselt'
sent: friday, november 07, 2014 4:14 pm
subject: re: dossnr 16473805


geachte mevrouw van asselt,



proassist heeft uw onderstaande bericht ontvangen en zal zoals door u verzocht schriftelijk reageren op uw aangekondigd aangetekend schrijven inzake uw klacht, zodra proassist dit schrijven heeft ontvangen.



volledigheidshalve opgemerkt dat proassist u niet straft. proassist betreurt alleen het feit dat een normale dialoog op uw klacht onmogelijk was, daar u nog voor proassist ook maar kon reageren op uw per e-mail ingezonden klacht, deze klacht al overal op internet plaatste. een redelijke kans om op een nette wijze te reageren was hiermee al onmogelijk gemaakt, daar u zonder de reactie van proassist af te wachten, meende de publiciteit te moeten zoeken met uw probleem.



proassist zal uw schrijven in behandeling nemen en passend reageren.



wij vertrouwen erop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.





met vriendelijke groet, kind regards, mit freundlichen grüssen

peter
team klachtsupport
proassist nederland verzekeringen b.v.