Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

bo
boeskool16 - 11-11-2014 10:03:47
Huishouden & Energie

Jaarafrekening electrabel


ik ben ook al vanaf april met electrabel in de clinch.
in mijn woonplaats waren er zoveel foute eindafrekeningen verstuurd, dat er een speciale bijeenkomst was georganiseerd met elbel, waarbij een hotshot uitleg zou geven.
er waren 300 tot 500 mensen op de bijeenkomst uit de hele regio, maar een antwoord hebben we nog steeds niet! wel excuses! wel honderden! en beloofde boeketten bloemen die er nog steeds niet zijn.
afgebekt worden door een helpdesk is tegenwoordig vrij normaal, de haak wordt er vaak gewoon opgegooid als de vragen te moeilijk worden.
door electrabel is de betaling stopgezet. na 3 maanden en diverse emailtjes van mijn kant, werd ik gebeld door een mevrouw die mij vertelde dat als ik niet betaalde, er extra kosten bij zouden komen, terwijl niet ik, maar elbel de incasso heeft geblokkeerd. goed, betalingsregeling getroffen. oja, en natuurlijk excuses en een bos bloemen (nooit ontvangen)
we zijn nu 6 maanden verder en ik heb nog steeds geen eindafrekening.
ga ook niet meer bellen, jammer van het geld. zodra ik de juiste eindafrekening heb ben ik ook weg bij elbel. wat denken ze wel niet!
zo, even mijn gal gespuwd.