Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 18-11-2014 09:30:43
Computers & Telefonie

Filmspeler.nl onbetrouwbaar

@simmdrvz, ik zou de rechtsbijstand inschakelen.

ik heb dus ook de x9 bij filmspeler.nl besteld, staat op de website levertijd 1 werkdag.
ik dacht mooi heb ik ruim op tijd mijn kadotje, maar helaas de volgende dag werd er niets geleverd.
ik heb meteen gebeld, krijg ik een vrouw aan de lijn die zegt: "tja ze zijn op dit moment niet leverbaar, duurt een week" nou dat kan natuurlijk gebeuren. ik erg teleurgesteld, maar nog geen man over boord ik zou dan nog mijn kadotje optijd binnen hebben, toch maar wel een recensie op de website geschreven dat ik het erg jammer vond en dit niet echt een goed begin is. ik had de recensie nog niet verstuurd of de telefoon ging, filmspeler de mijnheer vertelde dat hij het erg rot vond en dat hij mijn geld terug wilde storten. dat wilde ik niet (mijn kado zou immer optijd aankomen) en wil dus nog wel een week wachten. krijg ik na een week een mail dat het nog een week gaat duren en ik dus blij moet zijn dat hij geleverd gaat worden voor sinterklaas, maar het is voor mij helemaal geen sinterklaas kado ik heb hem eerder nodig.
dus ik een mail gestuurd met d vraag of ik mijn geld dan alsnog terug kan krijgen, zodat ik ergens anders een kado kan kopen. krijg ik een reactie terug dat ze aan het einde van de maand het geld terug zullen storten,nou lekker dan kan ik dus nog geen ander kado kopen! dit ook aangegeven en op consuwijzer.nl opgezocht dat het geld toch met een dag terug betaald mag/kan/moet worden. krijg ik een mail terug met grote letter/dik gedrukt / onderstreept dat de verkoper bij een bedenktijd 14 dagen heeft om het geld terug te storten. maar goed ik heb geen gebruik gemaakt van mijn bedenktijd, maar van het feit dat de afgesproken leverdatum niet gehaald kan worden (telefonisch toegezegd) en ik dus ergens anders een kado wil kopen.
ik vind het erg jammer dat het zo heeft moeten gaan, heb goede verhalen gehoord over de mediaplayer en dacht probeer er eerst 1 en dan wil ik er waarschijnlijk nog wel 2.
helaas gaat filmspeler.nl in mijn ogen niet netjes met zijn klanten om en doet ook geen enkele moeite ze te behouden, ze zijn (in mijn ogen) niet vriendelijk, niet servicegericht en zeker niet eerlijk, ze plaatsén alleen goede recensies (in hun ogen) op de website zo krijg je nooit een eerlijk beeld

achteraf ben ik blij dat ik er nu achter ben gekomen, wat als ik een probleem had gehad met het apparaat................

een gewaarschuwd mens telt voor 2