Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

e-
e-one - 18-11-2014 11:29:21
Computers & Telefonie

Installatie vodafone thuis

Mijn ervaring is ook bijzonder te noemen, netjes online afgesloten, ovk binnen, echter kon ik nog niet een installatie afspraak inplannen, want dit kon pas na 2 weken?
eh, we/ ik heb toch de intentie om een samenwerking aan te gaan jullie leveren ik vraag?
maar goed na 2 weken met installateur gesproken tbv afspraak.
op de website van vodafonethuis, mijn pagina, stond/staat oplevering op 6 november, dus ik had gezegd kom maar op 7 november langs tbv installatie. maar nee, dat kon niet.
reggefiber had 7 dagen nodig om de activatie een 'feit' te laten zijn.
nou ok, kom dan maar 13 november.
ik had strak gepland en de avond ervoor had ik voor het laatst, xmsnet.
echter installateur kreeg het die donderdagmiddag niet voor elkaar.
(de installatie is ook een werkje van niks, 2x schroeven en kabeltje verbinden en in modem/router steken.)
internet, en tv 'moet' ik nu zelf doen, ook dat vind ik geen probleem, maar was wel verplicht om installateur te laten komen. maar goed terug naar de installatie.
dat kan, wel irri. , reggefiber heeft al week de tijd gehad, en de lijn is 'gewoon' goed.
na jah, ik maak wel gebruik van hetgeen in hun eigen algemene voorwaarden staat artikel 8 - storingen en onderhoud: 8.3 nadat jij de storing aan vodafone hebt doorgegeven, onderzoekt en/of verhelpt vodafone de storing zo spoedig mogelijk en/of treft zij een alternatieve voorziening.
ik vraag netjes om een een alternatieve voorziening, iets als digitenne en een databundel voor m'n mobiel.
maar dat blijkt er niet te zijn...? ik moet maar 5 werkdagen wachten...
en dan zei ik , wat dan na 5 werkdagen en het is nog niet opgelost?
daar kwam dus helemaal niks op.
dit ligt toch echt bij vodafone en is 'simpel' te verhelpen door pas monteurs op pad te sturen als de lijn actief is gemaakt. oftewel procedureel op te lossen.