Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 18-11-2014 13:35:42
Elektronica & TV

Mediamarkt verkoopt kapotte goederen..?

[quote=ed1974 schreef op dinsdag 18 nov 2014, 13:27]bedankt voor de reacties tot dusver.
ik weet inmiddels dat ik de meest goedgelovige consument ooit ben door ervan uit te gaan dat een voorwerp welke nieuw is naar behoren functioneert. héél naïef van mij. had hem niet moeten ophangen, had niet de doos moeten vernielen ondanks dat deze zeer goed was dicht getaped. doos weggooien uit frustratie is ook naïef.
maar daar gaat het niet om. ik bel naar de mediamarkt om te laten weten dat het product niet in orde is en het antwoord dat ik krijg is dikke pech..
bijzondere manier van omgaan met klanten..

nu moet ik maar wachten op reparatie want ik heb geen doos meer (alleen de piepschuim verpakking heb ik uit de container kunnen redden)..
geen doos, geen rechten..
jawel, u heeft wel rechten.

volgens de wet zou u alleen de verpakkingskosten, dus de doos moeten betalen, omdat die ter ziele is.
zoveel kost een doos niet. straks zit u met een gerepareerd product, dat is altijd minder.

anders moet u maar op een vervanger aansturen, meteen al de reparatie in gaan is waardeloos.