Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ou
oudenoorden - 19-11-2014 19:28:34
Computers & Telefonie

Cool blue niet zo cool als ze zich voordoen

Na bijna 2 maanden van ellende, kreeg ik afgelopen vrijdag een vervangende acer pc retour. ik kreeg een aanbod om de defecte te vervangen voor een andere. eenmaal thuis had deze pc toch een wat andere specificatie's dan in het aanbod stond. ok daar zal ik niet over miepen. maar waar ik wel erg woest over ben is het volgende. ik had acer gemaild en gebeld dat ik akkoord ging met de aangeboden pc. maar dat ik wel mijn eigen gekochte extra harde schijf terug wilde hebben, waar mijn gehele back up op stond. (een backup op de d schijf en een op de gekochte schijf dus eigenlijk had ik 2 back ups) daar zouden ze dus een melding van maken. na 5 dagen had ik nog niets gehoord dus ik ben zelf weer gaan bellen. de persoon aan de telefoon wist me niets te vertellen, dus dacht ik, ik bel acer zelf wel even. na een gesprek met een acer medewerker was mijn harde schrijf met mijn backup gevonden, en die zou met de nieuwe (achteraf gereviseerd) pc opgestuurd worden. ik was al helemaal blij ... fout dus ....mijn gehele schijf is compleet gewist. ik ben echt alles kwijt. ik moet alles opnieuw gaan aanschaffen dat gaat me vele vele honderden euro's kosten. ik noem dit gewoon pesterijen en ik ben echt woest en ik laat het hier ook zeker niet bij zitten.