Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

feyza
feyza - 21-11-2014 16:52:03
Huishouden & Energie

Keuken al voor de zoveelste keer uitgesteld...

[quote=zoekster schreef op vrijdag 21 nov 2014, 16:27]u laat veel te veel van de verkoper afhangen. u moet zelf een termijn stellen. doe dit per mail.
u stelt dat de keuken op 27 november moet zijn geleverd. wordt die datum niet gehaald, dan gaat u over tot ontbinding van de overeenkomst of u gaat over tot het eisen van een schadevergoeding wegens het niet nakomen van de levering vanaf 27 november.
u kunt dan denken aan restaurantkosten. u kunt vanzelfsprekend niet buiten blijven koken.
verzoek om een schriftelijke reactie (dit kan ook per mail)

u neemt nu het heft in handen. u had overigens de koop mogen ontbinden op het moment dat de hoogglans in matglans overging.

heeft u al een aanbetaling gedaan? niets (meer) betalen totdat de keuken helemaal naar tevredenheid is geïnstalleerd.


dat durf ik dus niet te doen, schadevergoeding verhalen bij hen. of wellicht bij de woningbouw.. ik heb een extra korting geëïst naast het verlagen van de prijsgroep, neen ik heb gelukkig nog niets aanbetaald, de woning is van de woningbouw (wij zijn de huurder) we waren bereid om meer te betalen voor de keuken en de woningbouw geeft een kleine deel.

ik heb nu gezegt dat ik op de bevestiging wacht en op de korting die ze zullen aanbieden, ik wil heel graag ontbinden maar dan moet ik weer helemaal opnieuw beginnen bij een nieuwe keukenbedrijf en daar heb ik helemaal geen zin in. ik ben radeloos. de bevestiging van de fabriek is er ook nog steeds niet......