Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ho
hopetobehelping - 21-11-2014 17:26:45
Huishouden & Energie

Keuken al voor de zoveelste keer uitgesteld...

Beste feyza,

kan me uw boosheid en frustratie helemaal voorstellen. als ik uw verhaal lees dan zou mijn bloed al koken ben ik bang als ik in uw schoenen stond.

misschien lees ik niet goed genoeg maar de communicatie over de keuken loopt die via de leverancier van de keuken of via de woningcorporatie ?
is de rol van de woningcorporatie beperkt tot het doen van een bijdrage van de kosten van de keuken ?
ik sluit me aan bij de eerste reactie van zoekster. het probleem is natuurlijk wel, zoals u zelf ook al aangeeft, dat als u de overeenkomst ontbind dat u dan weer van voren af aan moet beginnen.
wellicht verstandig dan om toch tot 27 november te wachten, stel ze wel een duidelijk ultimatum met liefst een penalty erin waarmee u gecompenseerd wordt voor al uw ongemak. als men bij een eventuele penalty meteen begint te stuiteren kunt u vragen waarom, de levering vind toch plaats op de 27e dus die penalty gaat hen niet raken (hoop dat u begrijpt wat ik bedoel hiermee, zo komt u erachter of u al dan niet aan het lijntje gehouden wordt).
hoop echt voor u dat uw keuken alsnog de 27e geleverd wordt.