Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

19
1953 - 25-11-2014 00:12:54
Computers & Telefonie

Kpn telefonische verkoop

[quote=tenormin schreef op maandag 24 nov 2014, 21:16]nou, bij mij gaan alle alarmbellen weer rinkelen en denk dat pretium een andere toon hebben gevonden, oftewel een ander kanaal, nu glasvezel. kpn benadert zijn klanten echt niet zo.

de aap zou dan uit mouw komen als ts de papieren van pretium zou ontvangen qua telefonie.

als dat zo zou zijn, dan heeft ts sowieso 14 dagen de tijd om de overeenkomst als contractant te doen herroepen oftewel annuleren: kosteloos!

als deze medewerkster drie vragen gaat stellen en naar uw iban-nummer gaat vragen, dan gaat bij mij zeker een belletje rinkelen. kpn heeft al alle gegevens van ts.

testen of glasvezel op zijn adres ook daadwerkelijk beschikbaar is? dan kan ts een postcodecheck doen op de website van kpn.com om zo daarachter te komen of het wel kpn daadwerkelijk is geweest.