Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

gompy2
gompy2 - 25-11-2014 15:16:31
Computers & Telefonie

Onverklaarbare abonnement opzegging telfort

[quote=carola.83 schreef op dinsdag 25 nov 2014, 14:21]
zo werkt het ook bij andere adsl providers, niet alleen bij telfort. net als jij sta ik, bij wijze van spreken, met mijn oren te klapperen dat er geen enkele check plaats vindt.
het zal ook best wel dat het bij andere providers ook voor komt, men leest het wel eens vaker, het is echter hoe het opgepakt of opgelost wordt (not) wat me zo frustrerend lijkt als het je zelf zou overkomen.
ongelofelijk zoiets, en wat voor werk men daarna moet doen om weer een nieuwe aansluiting op van alles te krijgen, en helemaal als men ook nog een telefoonaansluiting er bij zou hebben, want dat telefoonnummer is dan ook weg, onvoorstelbaar...

@denizkaya er is ook nog een telfort forum, daar kun je ook nog ruchtbaarheid aan je spookverhaal geven.

klik-> https://forum.telfort.nl/">telfort-forum