Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

komsja
komsja - 25-11-2014 18:14:35
Auto & Vervoer

Rechten na aankoop probleemauto

@ron530
u zegt dat de kans groot is dat de verkoper (auto bedrijf/handelaar) niet heeft geweten van het hoge olie verbruik en of lekkage,die stelling van u is gewoon niet waar,als er bij die oplichters een auto word ingeruild of aangeboden word dan kijken ze de auto (voordat hij in de verkoop gaat eerst goed na,want ze willen zo min mogelijk geouwehoer hebben een nieuwe apk is bij aankoop in 99% van de gevallen standaard,en met die apk worden de minimale eisen aangehouden en nemen de gok om geen steekproef te krijgen bij het aanmelden/afmelden
en die gasten hebben in dit geval geweten dat de auto in kwestie een hoog olieverbruik heeft of een serieuse olie lekkage en dat vervolgens met allerlei trucjes voor even hebben weten te verbloemen.
en dan komt je als klant terug,en dan wten ze zogenaamd nergens van,want ten tijde van de apk en proefrit is er niks gebleken van de genoemde problemen.
maar tegenwoordig hebben die oplichters een hele andere slimme tactiek bedacht,ze zetten een auto te koop met een zoals gewoonlijke nieuwe apk er op en bepaalde andere (kleine mankementen) laten ze voor wat het is,en als de koper terug komt word het (met name bij auto,s zonder garantie) probleem kosteloos opgelost,zodat de klant ook aan andere gaat vertellen hoe goed de service bij die handelaar is,maar als de kosten te hoog worden mag je een andere auto uitzoeken. tjonge jonge wat een goeie service