Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 26-11-2014 09:24:25
Computers & Telefonie

Belsimpel:gratis tablet, blijkt geen tablet

In zo'n geval waarbij u de hele tijd op het verkeerde been wordt gezet en constant andere informatie krijgt, bent u uiteindelijk de klos.

wat u nu het beste kunt doen is het verhaal, wat minder uitgebreid, op het internet zetten met daarbij de eis met wat u wilt. wilt u een schadevergoeding of helemaal van het abo af?

ik denk dan aan klacht.nl en klachtenkompas.nl. ook nog even op het radarforum. op het tele2 forum. trustpilot. tweakers.net.
ik zou zowel klagen of reviews neerzetten over tele2 als over belsimpel.

u gaat als het ware uw klacht spammen en dan maar hopen dat u uiteindelijk hulp wordt geboden. dit soort gevallen, waarbij je met meerdere partijen te maken hebt, is erg ingewikkeld, als consument sta je dan vaak in de kou, want niemand neemt zijn verantwoordelijkheid. ze blijven afschuiven op de ander.