Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

de
denizkaya - 26-11-2014 11:43:07
Computers & Telefonie

Onverklaarbare abonnement opzegging telfort

[quote=malhy2 schreef op woensdag 26 nov 2014, 04:20]
wat u verteld is dus mogelijk en kan gebruikt worden om onbeschofte medewerkers te treiteren maar of dat nu zo leuk is?

ik bedoelde dit natuurlijk niet serieus, ik wou aangeven dat het raar is dat de klantenservice zo graag de schuld naar de klant opschuift en ik het allemaal zelf mag gaan regelen, terwijl het iedereen (ook de klantensericemedewerker) kan gebeuren. deze periode zonder internet en televisie is iets wat ik mijn ergste vijand niet aan zou willen doen, vooral omdat je internet voor alles nodig hebt. het is vooral zo onduidelijk of ik volgende week of over twee maanden weer thuis kan internetten. toch krijg ik nu bijvoorbeeld via klantenkompas het bericht dat ik binnen vijf werkdagen gebeld wordt... aaaargh!!!! hoe moeilijk is het om meteen te bellen? dan ben ik al twee weken in de weer voordat het langverwachte proces in gang gezet wordt en wie weet hoelang dit proces nog gaat duren...