Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

gompy2
gompy2 - 26-11-2014 13:48:45
Computers & Telefonie

Onverklaarbare abonnement opzegging telfort

[quote=denizkaya schreef op woensdag 26 nov 2014, 11:43]toch krijg ik nu bijvoorbeeld via klantenkompas het bericht dat ik binnen vijf werkdagen gebeld wordt... aaaargh!!!! hoe moeilijk is het om meteen te bellen? dan ben ik al twee weken in de weer voordat het langverwachte proces in gang gezet wordt en wie weet hoelang dit proces nog gaat duren...
dat is het voordeel van "aan de grote klok hangen", het rammelen op allerlei forums om grotere aandacht voor een zaak te krijgen.
waar alle bedrijven een grote hekel aan hebben is negatieve reclame, mits die terecht is.
jouw klacht is nu direct zichtbaar voor iedereen.
met een telefonische afhandeling moet je je maar afvragen waar de klacht terecht komt, als die al ergens terecht komt, want als je de vele klachten leest op allerlei fora over de helpdesk-terreur van met name telecombedrijven ben je beslist niet de enige en ben je ook niet de laatste met wiens klacht totaal niets mee gedaan wordt, niet eerder als dat het op een forum wordt vermeld.

wat voor impact had het wel niet toen youp van’t hek zijn "campagne" tegen t-mobile begon toen hij een probleem met de iphone van zijn zoon probeerde op te lossen door de klantenservice te bellen.
klik hier-> http://www.nrcnext.nl/blog/2010/10/25/youp-vant-hek-brengt-t-mobile-imagoschade-toe/">youp van’t hek brengt t-mobile imagoschade toe
structureel heeft het niet geholpen want klachten over t-mobile zijn er nog legio, maar goed dat is een ander verhaal

je hebt trouwens nog 1 week en 6 dagen de tijd om een reactie te geven op de site van klachtenkompas over je klacht omdat er een antwoord van telfort geweest is, anders doen ze er niks meer mee.

klik-> http://www.klachtenkompas.nl/telfort/onverklaarbare-abonnement-opzegging-telfort">hier