Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ar
arnold11 - 28-11-2014 16:18:27
Computers & Telefonie

Problemen met toshiba

Dat wordt een verloren strijd met toshiba. ze laten hun klanten gewoon stikken, garantie totdat je betaalt hebt.
ik zal nooit meer iets kopen van toshiba en bcc, want die doet net zo hard mee.

ik heb zelfs toshiba japan hiermee geconfronteerd, maar die sturen je klacht naar toshiba europa door en die weer naar toshiba nl. daar hebben ze een ombudsman op de loonlijst staan, maar die blijkt zeer partijdig. krijgt waarschijnlijk een schop onder zijn kont als hij de klant gelijk geeft.
zie het spreekwoord: wiens brood men eet.....!!!!

toshiba stuurt reparaties naar dynafix, dat is van het zelfde laken een pak. zowat alle garantie claims hebben valschade of vochtschade. kijk hier:

https://www.google.nl/search?q=klachten+dynafix&oq=klachten+dynafix&aqs=chrome..69i57.14071j0j4&sourceid=chrome&es_sm=0&ie=utf-8

op "laat maar een foto zien van de schade" wordt niet gereageerd.
ze weten dat bijna niemand een rechtzaak tegen hun begint wegens de kosten, rompslomp en uren die je daar in moet steken.
de klant interesseert ze geen flikker. dat die nooit meer terug komt ook niet.

de enige manier is om zoveel mogelijk klachten in het openbaar te brengen. dat gaan ze op den duur in de omzet voelen.
klanten service of binding van zulke grote bedrijven is een lachertje.

arnold