Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

filijne
filijne - 29-11-2014 08:48:26
Garantie & Verzekeringen

Ohra huisdierenverzekring

@ aurora 1: ja hoor de reiniging van het gebitje was na 30 dagen wachttijd en tisha is inmiddels 2,5 jaar. bij het afsluiten van de verzekering heb ik ook netjes aangegeven ( staat ook op band, aangezien zij het gesprek altijd opnemen bij klanten), dat tisha niet zo'n goed gebitje heeft. toch kon ik pakket b afsluiten . pakket c kon niet meer, en dat was natuurlijk ook logisch, omdat de gewrichten een uitsluiting vormen. zij moest met 6 maanden namelijk een heupkop amputatie en dat had ik ook doorgegeven aan ohra, dus een eerlijke zaak. aurora uw antwoord vond ik het meest neutraal en niet meegaand met de rest van de kliek, u bent een wijs persoon, aangezien u uw eigen koers kennelijk vaart en anderen meteen een vooroordeel hebben en elkaar een beetje naar de ogen praten.
dankjewel aurora1