Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

lekkerisdat
lekkerisdat - 30-11-2014 07:42:01
Auto & Vervoer

Anonieme?ovchipkaart

[quote=zoekster schreef op zaterdag 29 nov 2014, 11:50]wat betreft dat de vervoersbedrijven die doen wat ze willen: als je erachter komt dat er toch niet naar je wordt geluisterd, dan geef je je verzet op.
correct, het is niet voor niets dat ns geen fatsoenlijk digitaal contact mogelijkheid heeft en klachten moet je sowieso per post versturen. enkel en alleen in de hoop dat de klant dit niet doet.

ns heeft dan nu wel een forum (nog wel..) als klant moet je daar gaan klagen om iets bij ze gedaan te krijgen.
timo huges vindt het allemaal maar prima en bovenal gewoon klantvriendelijk..