Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

edrick3
edrick3 - 02-12-2014 15:30:05
Computers & Telefonie

Kpn overstapservice

Hallo gencschut,

..... nogmaals als je een aanbod besteld: alles in een van kpn met opzegservice, is het dan niet heel normaal dat dan dezelfde service wordt opgezegd bij de oude provider? ......
ja, dat zou je wel denken, maar er kunnen natuurlijk (helaas) fouten gemaakt worden.
en zie die dan maar eens op de juiste manier te herstellen.
stond er geen duidelijke opsomming in de papieren die je ongetwijfeld gehad hebt ná je aanmelding?
je geeft al aan dat daar blijkbaar de opzegservice niet in genoemd was. je had dus meteen aan de bel moeten trekken, maar kan me voorstellen dat je er van uit gaat dat alles wel goed zal zijn.

hoop voor je dat alles nog naar tevredenheid 'recht getrokken' gaat worden.

en anders een klacht zetten op klachtenkompas. klik http://www.klachtenkompas.nl/kpn">hier.

suc6