Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

av
avb1970 - 02-12-2014 19:41:46
Huishouden & Energie

Voorschot bij essent

Beste allemaal,

ik ben gebeld door essent, of het komt door dit bericht of door mijn diverse klachten weet ik niet, maar alles is opgelost. wat is er gebeurd. 7 maanden geleden heb ik mij aangemeld bij essent als nieuwe klant. ik heb de correcte meterstanden doorgegeven. naar nu blijkt heeft een medewerker van essent de standen verkeerd ingevoerd waardoor de verbruiksmanager het bedrag van 165 euro uit kwam. door mijn diverse klachten over het hoge bedrag heeft essent mij met pijn en moeite naar 156 euro gezet. ik heb aangegeven dat het gewoon niet klopte. wat ik wel kwijt wil is dat ik echt schofterig ben behandeld door de mensen van essent. de dame van essent wist mij zelfs te vertellen dat ik misschien nog bij moet betalen aan het einde van het jaar. het kwam bijna tot een ruzie aan de telefoon. tot mijn grote verbazing werd ik dus gisteren gebeld dat iemand bij essent het probleem heeft gevonden. door het verkeerd invoeren van meterstanden kwam ik op het maandbedrag. nu ze het goed hebben ingevoerd moet ik nog maar 50 euro per maand betalen, i.p.v. 165 of 156 euro. dat is nogal wat. veel excuses van essent maar ondertussen heb ik wel 8 maanden veel te veel betaald, wat niet nodig is geweest. mensen maken fouten, maar als ik mijn poot niet stijf had gehouden had essent volgehouden dat het maandbedrag toch klopte. iedereen bedankt voor de hulp en reacties