Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 02-12-2014 19:53:32
Computers & Telefonie

Contract loopt door na overlijden

Iljaha schreef op vrijdag 28 nov 2014, 18:03: mijn vader overleed 23 oktober 1993. ik zegde een contract van hem op en kreeg te horen dat dat contract voor 1 oktober opgezegd had moeten worden. ja, weet ik, maar toen wist ik nog niet dat mijn vader op 23 oktober zou sterven.
uiteindelijk werd ik zo boos dat ik zei: joh, dan zeg je niets op, maar ik betaal niets, laat dat duidelijk zijn. nooit meer iets van gehoord. ze proberen je gewoon af te bluffen. terugblaffen en laten zien dat je niet onder de indruk bent.

mijn vader overleed,vrij plotseling in dec.2009.hij woonde in een verzorgingstehuis en binnen enkele dagen moest zijn kamer worden leeg gemaakt.toen ik zijn telefoon abonnement wilde opzeggen bij de kpn kreeg ik ook te horen dat er een opzeg termijn aan vast zat van 1 maand.ik heb toen ook gezegd,dat met overlijden dat toch anders is.maar de telefoniste zei:nee hoor,er moet 1 maand van te voren worden opgezegd.toen ik vroeg of zij wist wanneer ze ging sterven,viel het gesprek stil.maar na veel gepraat kon het abonnement toch na 4 dagen worden stopgezet.