Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

wi
willem=a - 03-12-2014 06:34:32
Elektronica & TV

Ziggo

Ziggo heeft sinds kort voor heel nederland nog maar één frequentie en id code (netwerk nummer). ik heb al daar al aangekaart dat volgens mij niemand daarvan op de hoogte was gebracht. nu werk ik veel met humax en die bleven gewoon werken en bij de laatste updates zijn meteen de juiste gegevens ingevoerd, zodat je dat niet behoeft te veranderen, maar dat geld niet voor alle typen en lang niet voor alle decoders. er zijn meer mensen die in de kosten zijn gekomen door deze handeling en ik zou dan ook zeker aandringen op teruggave van de kosten, of op zijn minst en coulance regeling. maar dan moeten de uiteraard de nieuwe decoders wel terug en de vraag is of men de oude nog heeft, want de kliko is daar erg gewillig...

mvg. willem.