Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

kv
kvang - 08-12-2014 23:44:58
Computers & Telefonie

Wat zijn mijn rechten?

[quote=gerbera schreef op maandag 8 dec 2014, 22:40][quote=edrick3 schreef op maandag 8 dec 2014, 20:31].... en ik niet een half jaar zou moeten wachten op een werkende laptop hoe zit dit precies?!.....
overdrijven is ook een kunst. ;-)

..... sinds september geen laptop......

-oktober - november - december ...... september ingeleverd, december terug. december weer ingeleverd dus als ik het verhaal goed volg zou het dus best een half jaar kunnen worden voordat er een goed werkende laptop geleverd wordt. kwalijk dat er na de reparatie niet ff getest wordt of alles goed werkt. maar ja dat heb je met dat soort zaken die hebben een eigen reparatiedienst waarbij de monteur het ene moment een laptop en weer later een koffieapparaat hesteld.

ik ben inderdaad bang dat het op een half jaar uit gaat draaien. laten we niet vergeten dat we nu de ketst periode ingaan dus ik ben er bang voor. overigens is de laptop, ook bij de eerste reparatie, naar hp zelf verstuurd.