Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sw
swat1500 - 09-12-2014 00:14:43
Computers & Telefonie

Lease telefoon hi en reparatie bij smartcare/teleplan

U heeft de telefoon geleased. dat wil zeggen dat u geen eigenaar bent van de telefoon maar degene van wie u de telefoon leased.
u kunt daarom geen aanspraak maken op de garantiebepalingen. alleen de eigenaar van de telefoon kan daar aanspraak op maken.
u zult dus bij hi een vervangende telefoon moeten eisen en benadrukken dat u. voor wat betreft het defect aan de telefoon, niets te verwijten valt en dat zij overtuigend zullen moeten aantonen dat zulks wel het geval is. levert hi geen vervangende s4 dan pleegt zij contractbreuk en kunt u hi voor de rechter dagen.