Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
ron530 - 10-12-2014 18:42:59
Computers & Telefonie

Wat moet ik doen

De fout in zijn geheel bij essent neer leggen klopt niet helemaal. in de eerste aanleg gaat essent fout, er is u een verkeerd contract toegestuurd namelijk zakelijk ipv particulier. in de tweede aanleg gaat u fout want u zag dat het een zakelijk contract betrof en heeft niet aan de bel getrokken om e.e.a. te corrigeren en het maar zo gelaten. nu zes maanden later komt u er achter dat u een contract heeft afgesloten die niet voor particulieren van toepassing is. ik zie wel een mogelijkheid essent zet per direct het contract om van zakelijk naar particulier en u betaald de zes maanden van de hoge netwerkkosten die essent aan de netbeheerder heeft moeten betalen.
een laag voorschotbedrag van 55 euro per maand inclusief netwerkkosten leidt tot een hoge nabetaling op de jaarrekening.