Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

crewmember
crewmember - 11-12-2014 09:40:47
Computers & Telefonie

Nieuwe gsm defect

[quote=1953 schreef op woensdag 10 dec 2014, 23:53][quote=crewmember schreef op woensdag 10 dec 2014, 09:42]ze zijn wettelijk niet verplicht het toestel terug te nemen. koop is koop, en dan moet je de verkoper de kans geven het toestel te repareren.

echter wordt er bij dit soort dingen vaak uit coulance het toestel wel omgeruild en sturen ze hem als interne vooraad reparatie op. dit kon bij jouw blijkbaar ook, alleen heb je de doos kapot gemaakt.
op dat moment kunnen ze hem dus ook niet meer als voorraad reparatie opsturen.



de verkopende partij dient een 'deugdelijk product' te leveren aan kopende partij en dat is door media markt (mm) niet gedaan. willens en wetens misschien dat mm wist dat het een 'ondeugdelijk product' leverde. en dat laatste is bij wet verboden.

het was slimmer voor ts geweest om eerst het product uit te testen i.p.v. de hebberigheid cashback als prioriteit te stellen.

nee hoor dat is niet verboden. ze mogen hem gewoon repareren en hoeven niks terug te geven, totdat je kan aantonen dat ze niet in staat zijn het product te repareren.

https://www.consuwijzer.nl/elektronica/ontevreden-over-aankoop/rechten-bij-product-dat-niet-goed-ondeugdelijk-is">https://www.consuwijzer.nl/elektronica/ontevreden-over-aankoop/rechten-bij-product-dat-niet-goed-ondeugdelijk-is