Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

gompy2
gompy2 - 11-12-2014 14:57:24
Computers & Telefonie

Smartphone

Waarschijnlijk wordt je simkaart niet goed gelezen of die is kapot of hij heeft speling, of zit niet goed in je telefoon.
probeer eens of je ergens een andere simkaart kunt lenen om uit te proberen, of jouw simkaart in een andere telefoon. werkt die daar dan weet je dat die kaart dan wel goed is, dan een andere simkaart in jouw telefoon, goed opletten dat je hem goed er in doet.

voor een samsung galaxy trend lite s7390 hard reset, wie weet werkt dit:
klik hier-> http://youtu.be/pb_dr8ac_60">hard reset
goed kijken wat er in de video op het scherm wordt gezet aan tekst!

pas op, bij een harde reset ben je al je gegevens kwijt, dus doe dat in het uiterste geval en probeer eerst dat andere wat ik schreef.

edrick, ts komt niet in de telefoon.