Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

komsja
komsja - 11-12-2014 17:36:21
Auto & Vervoer

Ruilen bij action

@moniquevhetten
ook ik heb nooit problemen gehad bij het omruilen van een kapot product,ook niet bij een product wat zodanig verpakt is dat je dat bij thuiskomst pas open maakt,en ook niet bij een breekbaar product waar bij thuiskomst een stukje glas of aardewerk blijkt afgebroken te zijn denk dat u te maken heeft met een ietwat te strenge filiaal manager of zo (streepjesjager) en die handelt naar de letter van de eventuele voorwaarden.want normaal gesproken doet men daar niet zo moeilijk.