Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

abnamro
abnamro - 12-12-2014 12:23:38
Geldzaken & Recht

Incasso bank

[quote=yvodie schreef op donderdag 11 dec 2014, 09:38]beste redaktie,
ik ben geconfronteerd via een aantal gerechtsdeurwaardersbrieven, dat er beslag is gelegd op mijn bankrekening.
het betreffen zaken uit 2004/2005 !! en hebben betrekking op mijn ex. (blijkbaar denken ze na zoveel jaar mij te benaderen, maar goed.... dat terzijde!).
de rekening waarop beslag is gelegd staat/komt nauwelijks geld (betreffen de toeslagen én de alimentatie voor mijn dochter).
in die brieven staat, dat wanneer er geen saldo op de rekening staat ten tijde van het beslag, er géén beslag wordt gelegd op komende stortingen. oke.
ik heb mijn bank hierover gebeld en dit klopt, maar zegt de abnamro... over 4 weken sturen wij de eisende partij een brief over het feit "er niets te halen valt" en brengen u een bedrag van 105 euro in rekening.
ik..... 105 euro, waarom dat ? de bank.... omdat wij een afdeling voor dit soort brieven hebben moeten oprichten en wij die kosten aan u doorbereken.
ik..... dat wordt dan zeker een brief met een gouden randje !!

dit is toch te zot voor woorden !!
is dit terecht ?

met vriendelijke groet,
een verbijsterde vrouw.


geachte heer/mevrouw,

bedankt voor u bericht. zo te lezen zit u in een vervelende situatie. een zaak uit 2004/2005 wat u nu achtervolgt, dat lijkt mij best even schrikken. het valt mij op dat u deze klacht ook heeft geplaatst op klacht.nl.

wij hebben u via klacht.nl een reactie gezonden op 4-12 met de vraag wanneer u het beste bereikbaar bent.(op werkdagen tussen 09:00 en 17:00) helaas hebben wij nog geen antwoord gekregen.

wij zouden graag met u in contact willen komen om deze vervelende situatie te kunnen bespreken met u.

hopende op een spoedige reactie.

met vriendelijke groet,
j. mulder
abn amro webcare