Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ja
janf43 - 14-12-2014 23:58:39
Computers & Telefonie

Retourneren artikel

Volgens de voorwaarden van de prenatalwebshop:

"het kan gebeuren dat je aankoop niet helemaal is wat je ervan had verwacht, of dat de maat niet goed is. artikelen die je via onze webshop hebt gekocht, kun je daarom binnen 14 dagen na ontvangst tegen betaling via ons postbusnummer retourneren (herroepingsrecht) bij een postnl postkantoor. bij elke levering ontvang je een afleverings- en retourbon. om gebruik te maken van je herroepingsrecht, is het voldoende om alleen de retourbon mee te sturen. je kunt ook door het invullen van het modelformulier aangeven dat je gebruik wilt maken van het herroepingsrecht. je bent echter niet verplicht het modelformulier te gebruiken, want ook zonder het formulier geldt het herroepingsrecht.

daarnaast kun je het artikel gratis retourneren en/of ruilen in één van onze 67 winkels. het is helaas niet mogelijk om een product te ruilen en/of retourneren in één van onze shop-in-shop filialen. neem bij het terugbrengen van artikelen altijd de factuur van je bestelling mee."

dus zelf betalen...