Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 15-12-2014 14:02:40
Geldzaken & Recht

Kerstkaart gekregen zonder postzegel

Als u het bericht tot verzoek van betaling goed had gelezen had u gelezen dat u niet hoeft te betalen.

u heeft dus de keuze om te betalen of om niet te betalen!

als u kiest om niet te betalen worden toekomstige poststukken die niet voldoende gefrankeerd zijn niet meer bij u bezorgd maar direct terug gezonden naar de afzender.

het is een extra service van post.nl omdat zij ervan uit gaan dat u graag uw post wilt ontvangen, en niet wilt dat post.nl deze direct retour afzender stuurt.

ik heb het ook enkele malen gehad dat een poststuk niet voldoende gefrankeerd was door de afzender (of misschien was de postzegel eraf gevallen). maar was erg blij dat deze toch door post.nl bezorgd zijn. ik betaal daar graag deze kleine bijdrage voor.

maar nogmaals: u hoeft dat niet te doen volgens het bericht wat u van post.nl heeft gehad, u kunt dus gewoon kiezen om niet te betalen, daarmee kiest u om toekomstige niet juist gefrankeerde zendingen niet meer te ontvangen.