Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mahadma
mahadma - 15-12-2014 22:04:06
Computers & Telefonie

Mobiel geblokkeerd door provider

U bent "over tijd" met betalen en als dat niet de eerste keer is, kan en mag dit.

u kunt altijd 112 bellen, dus dat probleem is niet van toepassing.

wellicht is het een optie om uw abo na afloop om te zetten met nummer behoud naar prepaid.
als u dan iemand belt, bel dan kort en vraag of de persoon die u belt u terugbelt op zijn/haar kosten.