Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mahadma
mahadma - 17-12-2014 10:20:44
Auto & Vervoer

Koffieautomaat siemens

@polleke2014

de klant die zijn gegevens aan de importeur / fabrikant geeft heeft een voordeeltje...
die logica ontbreekt me..

nog één poging. je moet zowiezo voor veel artikelen een fabrieksgarantiekaart volledig invullen en opsturen / via internet registeren. alleen maar verstandig voor als de winkelier uitvalt anders heb je niks, maar dat terzijde.

de reden dat er door de importeur/fabrikant op zijn/haar kosten u een korting in de vorm van cashback actie wordt gegeven is dat als u bijvoorbeeld iets van canon heeft gekocht, u waarschijnlijk de volgende keer, omdat u van canon € xx,xx kreeg, de naam canon weer mee neemt is uw volgende aankoop. dat heet gerichte reclame + omzet voor het merk. is dat nu zo onlogisch?