Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

diumenge
diumenge - 17-12-2014 17:15:25
Auto & Vervoer

Koffieautomaat siemens

[quote=polleke2014 schreef op woensdag 17 dec 2014, 11:50]ok, jullie hebben gelijk!

ik verheug me nu al op het moment dat ik in de cafetaria 10,-euro moet afrekenen voor een frikandel om vervolgens 8,-euro via internet terug te krijgen bij vertrekking van mijn bankgegevens en adres etc...

en als het om garantie gaat... op een frikandel zit momenteel ook garantie want als hij niet goed is, breng ik heb gewoon terug en krijg ik een nieuwe. (of geld terug)

:-)

succes allemaal!

die vergelijking slaat de plank helemaal mis, maar dat begrijp je zelf ook wel hè. de cafetaria die dat doet kan z'n deuren sluiten. in het voorbeeld vraagt de cafetaria namelijk veel meer dan de prijs die de consument wenst te betalen. er zijn denk ik zat mensen die hun e-mail adres zouden afgeven voor een korting van vijftig cent op die frikadel.