Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
ron530 - 19-12-2014 16:54:14
Vrije tijd & Tuin

Herhaling van een kennelijke vergissing.

U heeft in het totaal 40 apparaten van 1000 euro per stuk besteld omdat ze door een fout op 1 euro per stuk geprijsd waren. slim is u wel want u doet dat in 4 bestellingen in de hoop dat er tenminste één van de bestellingen geleverd wordt. triest want u weet dat de prijs niet kan kloppen maar toch bestellen tot de vingers er blauw van zien. u had in uw goedheid contact op kunnen nemen met de webwinkel en ze op het verkeerd geprijsde artikel kunnen wijzen maar u vond het wel grappig allemaal. voor de fout op hun website krijgt u cadeaubon want door uw massale bestellingen in zeer korte tijd zijn ze er wel achter gekomen dat de prijs niet kan kloppen. wat betreft de bestelprocedure die is volledig geautomatiseerd daar komt geen mens aan te pas.