Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ri
richardrsb - 24-12-2014 22:33:25
Huishouden & Energie

Nuon kan geen facturen per email leveren

M.i. is een bedrijf verplicht kosteloos een correcte factuur te verstrekken, om het even wat voor betalingsmethode er wordt gehanteerd. de nuon dwingt mij voor a.i. te kiezen, of voor betaalde facturen. als een klant bij mij iets afrekent, krijgt hij naar keuze een factuur per mail, of papier. zij rekenen af via de kas/pin, of op rekening, waarbij ik uiteraard een factuur verstrek. ik laat het wel uit mijn hoofd om voor de papieren factuur een betaling te verlangen. ik kan er ook niet bij dat de nuon wegkomt met de term factuur (op hun website) terwijl de geboden informatie niet eens op overzicht lijkt.