Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 28-12-2014 10:49:12
Auto & Vervoer

Koffieautomaat siemens

[quote=ikzelf1942 schreef op zondag 28 dec 2014, 10:03]als er op het prijskaartje alleen de prijs staat en verder niets over de cashback actie, moet de winkel toch het apparaat tegen de die prijs ( €419.-) leveren.

ik ben het hiermee eens. het moet bij aankoop duidelijk zijn dat het om cashback gaat. wat op het prijskaartje staat moet worden betaald.

voor cashback moet je altijd weer de nodige moeite doen, kopie maken van bon, soms nog iets uit de verpakking knippen en vaak moet je lang wachten op je geld. bij de laatste cashback heb ik 2,5 maand moeten wachten op mijn geld. en ook dat na enig aandringen. ik moest toen per mail en ook nog per post dingen opsturen.
niet iedereen heeft zin in die procedure en soms loopt het ook nog eens mis en krijg je niets en zie dan maar je geld te krijgen. de verkoper voelt zich in het geheel niet verantwoordelijk voor de cashback, maar maakt er wel goede sier mee.

als er nergens werd gerept over de cashback voordat u bij de kassa stond, dan zou u hierover een klacht kunnen indienen bij de acm.

klik https://www.consuwijzer.nl/klacht-indienen-bij-consuwijzer">hier