Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

wimmi20
wimmi20 - 01-01-2015 17:18:45
Auto & Vervoer

Nieuwe distributieriem geknapt

Pino, het zou beter zijn als u mijn bijdragen wat beter leest.
volgens u heb ik nog nooit een steeksleutel op een motor gezet.
dat klopt, want als je verstand hebt van sleutelen gebruik je ringsleutels.
u dus steeksleutels.
als u beter had gekeken dan had u in mijn vorige bijdrage gelezen dat ik wel eens een distributie riem en spanner na breuk heb gemonteerd.
en er was geen motorschade.
u hebt inderdaad volgens mij een oogprobleem : u beweert dat je in het olievulgat niet kunt zien of de nokkenas draait, of stilstaat.
u weet kennelijk niet zo veel van motoren.
draai uw olievuldop er maar eens af bij draaiende motor.
en ja hoor, je ziet de nokkenas gewoon draaien.
en nog wat bijscholing : als je het niet goed kunt zien pak je een zaklantaarn.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++=========

=pinovogel schreef op donderdag 1 jan 2015, 15:39: @wimmi20, lees nou eens een keertje , ik geef jullie een verkorte cursus hoe een 4takt werkt dus dat er altijd een klep uitstaat en nooit alle kleppen gesloten zijn.en die opmerking , je kijkt gewoon in het olievulgat , nou sorry hoor maar dan moet je je echt gaan verhuren als een automonteur met super scherpe ogen die in het donker kunnen zien , ach ik hou hier mee op, jij en al die anderen hebben noch nooit een steeksleutel op een motor gezet .en ja , vroeger liep die riem buiten de motor maar nu is alles compact weg gebouwd en kan je er niet meer bij zo een twee drie.