Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

diumenge
diumenge - 10-01-2015 16:48:35
Elektronica & TV

Cashback krijg ik niet terug van samsung

Gaat het om deze https://www.samsung.com/nl/promotions/#/xhf7y62g2jfre/">actie (klik)? zo ja, snel handelen.

ga naar www.samsung.com/nl/promotions, klik op de promotie, vul het online aanmeldformulier in en print deze uit. stuur het ingevulde aanmeldformulier, samen met een kopie van de aankoopbon en de originele streepjescode met serienummer van de verpakking uiterlijk t/m 11 januari 2015 (poststempel) naar:
samsung smart tv promotie (14-0418) antwoordnummer 1075 6200 vb maastricht
online registreren voor deze promotie kan tot en met 7 januari 2015. uiterlijk 11 januari 2015 moet de complete aanvraag binnen zijn op bovenstaand adres.
bewijs van verzending of bestelbonnen of bankafschriften worden niet geaccepteerd, slechts (een kopie van) de factuur, de pakbon of de kassabon is geldig als bewijs van ontvangst of aankoop.
indien u problemen ondervindt bij het online registreren, neem contact op met de samsung service en informatielijn 0900samsung (0900-7267864) (10 ct/pm) of per e-mail naar samsung@consumercare.info.