Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jr
jrn5 - 10-01-2015 17:23:21
Computers & Telefonie

Ziggo prijzen omhoog

[quote=carola.83 schreef op zaterdag 10 jan 2015, 17:08][quote=diumenge schreef op zaterdag 10 jan 2015, 16:58]tenzij je thuis veel gebruikers hebt is de snelheid 30/3 mbit/s ruim voldoende voor het meeste gebruik, dus het is het overwegen waard. daarnaast zou je telefoon nog stop kunnen zetten, daar zijn ook goedkopere oplossingen voor via voip.

is een beetje koudwatervrees, had ik ook last van.......snelheid inleveren was not done. je moet het gewoon een keer proberen. downgraden bij ziggo levert weinig problemen op (bij mij binnen het uur) en als het toch niet bevalt knal je 'm zo weer omhoog. telefoon moet je gewoon opzeggen. je kan op maandbasis veel! goedkoper bellen als bij ziggo. wel je vaste telefoon vaarwel zeggen :-)