Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

hu
huub schrooten - 12-01-2015 19:15:35
Huishouden & Energie

Zitbank

Goede avond

omdat klachtenkompas stoffels heeft gevraagd om een reactie op mijn klacht en afgelopen week de termijn verstreken was, heb ik vandaag contact gehad met klachtenkompas. klachtenkompas had nog geen reactie van stoffels ontvangen. op mijn vraag hoe nu verder te gaan kreeg ik van klachtenkompas het antwoord dat zij stoffels niet kunnen verplichten om te reageren en als stoffels niet reageerde zij verder voor mij niets konden doen. ik moest dan met mijn klacht verder naar de adviesraad van de consumentenbond. omdat ik geen lid ben van de consumentenbond heb ik dat ook niet kunnen doen.
maar bij mij blijft een vraag van groot belang, als stoffels nergens op reageert hoe moet ik dan verder gaan. ik ben bang dat als ik stoffels zelf een brief schrijf zo als wordt voorgesteld, waarin ik hem aansprakelijk stel zal hij ook niet zal reageren. dus wat is dan verstandig om te doen??