Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

pe
peterkeller - 14-01-2015 15:31:14
Computers & Telefonie

Contract ontbinden

Als je op de klachtensites kijkt zal je zien dat ze bol staan van de klachten en ze hebben overal scheit aan.

dat blijkt ook wel uit uw klacht. en na kpn en postnl staan zij dus met stip op 3 bij klachtenkompas. met ruim 2200 klachten hebben ze natuurlijk absoluut geen tijd om klachten te behandelen. alleen maar geld binnenharken.

u heeft al 6 weken liggen aanmodderen met online en enig zicht op een effectieve oplossing lijkt niet waargenomen te kunnen worden. enig zicht op effectieve communicatie lijkt ook niet waarneembaar.

dan rest u gewoon niets anders dan dat de overeenkomst per direct ingaande wordt beëindigd wegens wanprestatie.

het beste kunt u ze een mailbericht sturen waarin in meedeelt de overeenkomst per direct te beëindigen wegens wanprestatie ……………………………………. wat er gebeurd is.

verder zou u kunnen aangeven, dat u verder geen enkele betaling meer zult doen en de eventueel automatische incasso heeft stopgezet. en incassobrieven zullen worden gedumpt in de bak oud papier.

handig is om uw mailbericht ook aan uzelf te verzenden. als uw mailbericht na verzending bij u aankomt is die natuurlijk ook bij hen aangekomen. zet in de mail bovenaan met grote letters en vet met bewijs van ontvangt.

dan mogen ze concluderen dat u bewijs heeft van ontvangst. het is voor hen dan ondoenlijk aan de rechter uit te leggen, dat zij uw bericht niet zouden hebben ontvangen.

aangetekende brieven van klanten gooien ze ook gewoon weg en kost weer (onnodig) € 7,95.

en nog eens 4 weken wachten is natuurlijk ook onzin. u wilt ook wel eens uw pc kunnen gebruiken waarvoor u hem heeft aangeschaft.

op internet natuurlijk tal van informatiebronnen. dit is een voorbeeld

http://www.wetrecht.nl/wanprestatie-wat-zijn-de-mogelijkheden/

hoewel de wet slechts een paar gevallen opnoemt, kan het ook zo zijn dat naar maatstaven van redelijkheid en billijkheid geen ingebrekestelling nodig is voor verzuim. dit kan bijvoorbeeld het geval zijn wanneer al vaak geklaagd is over het product of wanneer de schuldenaar met opzet niet correct nakomt.

echt een drama dus online

http://www.consumentenbond.nl/actueel/nieuws/2014/opvallend-veel-klachten-over-online-nl/