Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 14-01-2015 15:35:54
Computers & Telefonie

Vodafone reparatie

Dit is een belachelijke gang van zaken. u zou in principe de overeenkomst kunnen ontbinden, omdat er niet binnen een redelijke termijn wordt hersteld of vervangen.

ik zou nu een brief naar de winkel sturen als ik u was, waarin u verzoekt om vervanging van de telefoon en als dat niet mogelijk is dat u de overeenkomst ontbindt. verzoek om een reactie binnen bijv. 10 dagen.

dan eens zien waar dit naartoe leidt.

misschien verschijnt er nog een webcare van vodafone hier, helaas zijn dat ook van die tandeloze tijgers. toch kunt u daar beter wel op in gaan, altijd beter dan de positie waar u nu in verkeerd.

dynafix is niets dan ellende.