Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tijger1
tijger1 - 14-01-2015 21:01:30
Computers & Telefonie

Defecte decoder + jaarabonnement dat 14 maanden blijkt te duren

Ik weet niet zeker of cd aangesloten is bij de geschillen commissie, maar als ze dat zijn, kunt u daar uw kwestie voorleggen.

u zult een brief gehad hebben van een incassobureau. om u tot betaling te dwingen zal cd naar de rechter moeten.

het probleem met de decoder hebt u natuurlijk zelf veel te lang laten lopen. een uitbreiding van een pakket wordt normaal gesproken schriftelijk bevestigd, dus u had de datum moeten controleren.

bij cd moet men als een bok op de haverkist zitten en alles zelf controleren, want de administratie is een puinhoop en de klantenservice is prut.

en waar is dat hoge bedrag nu op gebaseerd?