Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tijger1
tijger1 - 15-01-2015 10:36:36
Computers & Telefonie

Defecte decoder + jaarabonnement dat 14 maanden blijkt te duren

Ik ben al jaren en jaren klant bij cd, omdat als je in het buitenland tv wilt kijken, je aan hen overgeleverd bent. maar ik het stapels correspondentie liggen, van wat er in de jaren allemasl fout liep. dat heeft me geleerd er direct boveop te zitten en bij een wijziging alles schriftelijk te doen. helaas.

als dit voor de rechter komt, hebt u geen advocaat nodig.

maar als ik u was, zou ik alle klachten en ellende nog eens chronologisch op papier zetten. en ze schrijven dat u aan al uw verplichtingen hebt voldaan, terwijl zij in gebreke zijn gebleven met hun levering en onjuiste verlenging van het abonnement.

ook deelt u hen mede dat uw inziens niets meer aan het verschuldigd bent en dat u de verdere rechtsgang met vertrouwen tegemoet ziet.

doe dat aangetekend en stuur een kopie daarvan ook naar het incassobureau. en wacht dan verder maar af.