Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

holpen
holpen - 15-01-2015 11:29:28
Computers & Telefonie

Vodafone telefoon

Als u een product koopt dat niet correct werkt, zoals in dit geval de telefoon, dan moet u daarmee terug naar de verkoper. dat heeft u ook gedaan, tot zover geen probleem.
wettelijk gezien moet u de verkoper in de gelegenheid stellen om het product te herstellen. dat is u ook aangeboden. het ware fijn geweest als de winkelier u een vervangend toestel had aangeboden, maar deze is daartoe niet verplicht. u heeft dus geen recht op een nieuw toestel. u heeft wel recht op reparatie. de winkelier handelt tot op heden dus correct.

ik kan me voorstellen dat het niet prettig is en dat een nieuwe telefoon eigenlijk prettiger zou zijn, maar u kunt daarop helaas geen aanspraak maken.