Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mahadma
mahadma - 15-01-2015 16:48:35
Vakantie & Reizen

Garantie verzending raakt kwijt

De verzender is en blijft verantwoordelijk voor "het artikel" als dit verzonden wordt. u heeft weliswaar per geregisteerde/bewijsbare post verzonden via post.nl. die maakt het zoek, dus u heeft met post.nl te doen. die gaan zich in de regels opstellen en omdat het dus niet verzekerd is verzonden hoeven ze dus kennelijk geen schadevergoeding te betalen. u kunt wel uw muren behangen met excuses natuurlijk.

maar de leverancier heeft, volledig buiten zijn/haar schuld niets ontvangen, maar daar kan hij/zij niets aan doen. dus zijn ze ook niet verplicht. wellicht zou een "coulance" een optie kunnen zijn, maar dat moet het bedrijf wèl willen.

u bent dus slachtoffer 145.659.541.070 van de post.nl gek genoeg moet je wel betalen voor de verzending, maar zijn ze niet verantwoordelijk .......... wanneer dat nu eens zou veranderen ....... dat dit bedrijf nog bestaat .........